با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده
سرخط خبرها

برخورد طباطبایی و دلخوری اکسونی‌ها|چرا حامیان بسکتبال را فراری می‌دهید؟!

  • کد خبر: ۴۱۷۱۷
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
برخورد طباطبایی و دلخوری اکسونی‌ها|چرا حامیان بسکتبال را فراری می‌دهید؟!
از قرار معلوم نوع رفتار و برخورد رئیس فدراسیون بسکتبال باعث به وجود آمدن ناراحتی در بین مسئولان باشگاه اکسون شده و حالا آن‌ها اعلام کرده اند حضورشان در لیگ برتر بسکتبال مشخص نیست و ظرف ۴۸ ساعت آینده تصمیم خواهند گرفت!
سعیده فتحی|شهرآرانیوز، بعد از جلسۀ هماهنگی لیگ برتر بسکتبال از گوشه و کنار شنیده می‌شد که بین رامین طباطبایی رئیس فدراسیون و مجید صالحی مدیر باشگاه اکسون بحثی پیش آمده و باعث دلخوری مجید صالحی شده است. گویا مدیر باشگاه اکسون به برخی مفاد آیین‌نامه‌ای فدراسیون اعتراض داشته که با واکنش عجیب طباطبایی روبه‌رو شده و این طور که شنیده می‌شود رئیس فدراسیون به صالحی گفته است: «شما به چه عنوانی به این جلسه آمده ای»؟ مدیر باشگاه اکسون هم جواب او را داده و قصد ترک نشست را داشته که گویا محمد کسایی‌پور جلویش را گرفته است.
اینکه چطور طباطبایی عنوان مجید صالحی را نمی‌داند در نوع خود جالب است! باشگاهی که حامی مالی ایونت‌های سه نفره دختران و اسپانسر تیم ملی نوجوانان بوده حالا رئیس فدراسیون اعضای این باشگاه را نمی‌شناسد!
به نظر می‌رسد نوع رفتار و برخورد رئیس فدراسیون باعث به وجود آمدن ناراحتی در بین اکسونی‌ها شده و حالا آن‌ها اعلام کرده اند حضورشان در لیگ برتر بسکتبال مشخص نیست و ظرف ۴۸ ساعت آینده با حضور اعضای هیات رئیسه درباره آن تصمیم گیری خواهند کرد.
امیدواریم که باشگاه اکسون همچنان در لیگ برتر به تیمداری ادامه دهد چرا که مسئولان این باشگاه نه تنها در سال‌های اخیر کمک حال فدراسیون بودند و سعی کردند از لحاظ مالی در کنار تیم‌های ملی باشند بلکه در باشگاه خود به جوانان هم میدان داده و از کادر فنی و بازیکنان جوان‌ بهره می‌برند. در چنین شرایطی حیف است تیمی که مسئولان آن بسکتبالی و عاشق این رشته هستند از آن دور شوند.
رفتار و سیاست‌های مسئولان فدراسیون بسکتبال تا به الان باعث به وجود آمدن دلخوری و ناراحتی در بین خیلی از باشگاه‌ها شده و اکسون اولین باشگاهی نیست که ابراز نارضایتی کرده است. گرگانی‌ها هم تا پای انحلال تیم خود رفتند و با وجود اینکه به سیاست‌های فدراسیون نقد داشتند، اما در نهایت به دلیل عشق و علاقه‌ای که مردم این شهر به بسکتبال دارند راضی شدند دوباره تیم داری کنند. مسئولان پتروشیمی هم دلخور بودند و در نهایت هم تیم خود را منحل کردند. شیمیدر هم ابراز نارضایتی داشت و حالا هم که نوبت به اکسونی‌ها رسیده است.
به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون باید کمی در رفتار‌های خود تجدید نظر کنند چراکه اگر همین طور پیش رود به جای اینکه به دنبال جذب اسپانسر و حامی برای بسکتبال باشند همین چند باشگاه را هم فراری می‌دهند و بسکتبال هر روز خالی‌تر از روز قبل خواهد شد.
شاید الان فدراسیونی‌ها بگویند چه کسی گفته بسکتبال خالی شده و اگر این تیم‌ها نیایند برای آن‌ها جایگزین داریم و همین الان ۲ تیم منتظر هستند تا به لیگ بیایند که در جواب آن‌ها باید گفت آیا کیفیت آن تیم‌ها در حد آن‌هایی که کنار کشیده اند هست؟ آیا تیم‌هایی که به لیگ اضافه شدند می‌توانند جای خالی پتروشیمی را پر کنند؟
اکسون هم به واسطه مدیران بسکتبالی اش تا به امروز به خوبی از این رشته حمایت کرده و امیدواریم رفتار برخی را به حساب کل بسکتبال نگذارند چرا که آنها امروز هستند و فردا شاید نباشند اما باید بدانند که جامعه بسکتبال قدردان حمایت‌های آن‌ها از بسکتبال هستند و چشم انتظارند تا دوباره نظاره گر تلاش های این تیم با جوانانش در رقابت ها باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->